איך להישאר בריאים בזמן נסיעה

לאורח חיים בריא קל ללכת לצד הדרך כשאתה נוסע, במיוחד אם אתה בחופשה. אבל באמת אפשר ליהנות, ליהנות ממאכלים מקומיים ולהיכנס לאימון כלשהו מבלי למנוע מעצמכם חופשה אמיתית. אנו נראה לך כיצד לשלב בין הנאה לבריאות כשאתה בדרכים, כי האם מלכתחילה אינך חי את חייך הטובים ביותר?

תיקון מהיר

גם עם הכוונות הטובות ביותר, יש כמה בעיות נפוצות שעשויות לפגוע בתוכניות הנסיעה הבריאות שלך. הנה איך להתמודד איתם.

האם זו העסקה הגדולה ביותר להרוויח כמה קילוגרמים בחופשה שלי?

השגת כמה קילוגרמים במהלך חופשה של שבוע, מכיוון שאינך רוצה לטרוח לצפות במה שאתה אוכל או לנסות להתאמן אינה פוגעת בבריאותך הכללית, אמרה ג’וי באואר, תזונאית מניו יורק. . אבל זה עלול להשאיר אותך מרגיש עצבני וחסר אנרגיה בגלל שהאכילה שלך לא מאוזנת או שאתה לא מקבל את האנדורפינים האלה שמרגישים טוב מפעילות גופנית. מצד שני, אם בסופו של דבר תרימי משקל נוסף, סביר להניח שתוריד אותו תוך שבוע-שבועיים כשאתה חוזר הביתה, בתנאי שאתה ערני לקפוץ חזרה לשגרת אכילה ופעילות גופנית בריאה. .

איך אני מתמודד עם אלרגיה למזון או עם מגבלות תזונתיות אחרות במדינה בה אני לא יודע את השפה?

אלרגיות למזון אינן ניתנות למשא ומתן. אליסון ארנט, דיאטנית רשומה ומנהלת הבריאות והבריאות ב- Yale Hospitality, פעולות שירותי המזון של אוניברסיטת ייל, מציעה לנסוע עם תעודת זהות לאלרגיה למזון המציינת בבירור את האלרגיות שלך הן באנגלית והן בשפות המדינה במדינה. שאתה מתכנן לנסוע אליו. ועשו שיעורי בית לפני שאתם נוסעים. לעתים קרובות, לשוער המלון או לסוכן הנסיעות יש תחושה טובה של מסעדות המציעות מגוון או מקומות לינה לאלרגיות למזון. ארז תמיד חטיפים למקרה שתמצא את עצמך עם אפשרויות מוגבלות.

ניתן להתמודד עם מגבלות תזונתיות בצורה דומה על ידי נשיאת קלפים המציינים בבירור את המזונות שאינך יכול או לא בוחר לאכול. (תמונות יכולות לעזור לגשר על פער השפה.) אמנם נסיעה היא זמן מצוין לנסות חוויות חדשות, כולל חוויות קולינריות, אך לעולם אל תעשו זאת תוך סיכון שלומכם.

מה אם אני עדיין חולה בזמן נסיעה?

לאכול טוב ולהישאר פעיל בצד, חשוב לא פחות לתעדף את בריאותך הגופנית כשאתה נוסע. אריזת ערכת עזרה ראשונה היא רעיון חכם למקרה שאתם נפגעים עם חיידק בטן או שפעת או חוטפים או נופלים.

חברי לטיולים שלי מקשים על הישארות בריאים. מה אני יכול לעשות?

התקשורת היא המפתח עם חבריכם לטיולים, לכן עדיף לציין בבירור את כוונותיכם להקפיד על תזונה בריאה ולחץ על פעילות גופנית לפני שאתם יוצאים לטיול. הם עשויים להיות במשטר אכילה בחינם, אך זה לא אומר שאתה צריך להיות. אמנם אתה צריך לאפשר לעצמך ליהנות מפינוקים, אך עשה זאת בתנאים שלך, ותן לחבריך לנסוע לדעת מה הכי מתאים לך. קבעו לי “זמן” ליום להתאמן או להירגע. זה בהחלט O.K. לבקש מחבריך או ממשפחתך להיות מבין וגמיש, אך אל תשכח ליהנות!

לוח הזמנים שלי ארוז כל היום. איך אני מפנה זמן להתאמן?

קח 10 דקות לדבר ראשון בבוקר לעשות את אחד האימונים המתוארים להלן. אם אתה מתכנן להתאמן בהמשך היום, רוב הסיכויים שסביר להניח שתהיה עסוק מדי, או שתיהנה יותר מדי בחוץ ותמצא את הזמן בפועל. לחלופין, אם אתה הופך את היום שלך לאקטיבי על ידי טיול רגלי או אופניים, אתה לא צריך להרגיש אשם על דילוג על אימון.

להישאר פעיל

אפילו כמות קטנה של פעילות גופנית תעבור דרך ארוכה לשמירה על הכושר שלך ולשמור על רמות האנרגיה שלך גבוהות.

אימונים מהירים

אימונים בעצימות גבוהה יעילים ממספר סיבות: ברור שאתה חוסך זמן מכיוון שהם כה קצרים, וכשאתה עובד קשה מאוד לפרקי זמן קצרים, אתה שורף הרבה קלוריות. ומכיוון שהם נמוכים, הם מרגישים בניהול אנשים שלא בהכרח אוהבים להתאמן “רק בגלל”.

אנט לאנג, מאמנת אישית מוסמכת בעיר ניו יורק, כוללת את שלוש האפשרויות הללו לאימונים קצרים וללא צורך בציוד ותרגילים פרטניים שתוכלו לעשות בכל מקום.

מה לארוז

אתה ממש לא צריך למלא את המזוודה שלך עם ציוד אימון כדי להישאר פעיל. זוג נעלי התעמלות וסט בגדי אימון יעשו זאת. אם אתה עושה אימונים של 10 דקות, אתה לא מסוגל להזיע יתר על המידה וסביר להניח שתעשה שימוש חוזר בציוד שלך, אבל תביא איתך חומר ניקוי כביסה נייד למקרה שתרצה לכבס את הבגדים שלך בכיור האמבטיה. אם סיורים רגליים ורכיבה על אופניים הם חלק גדול ממסלול הטיול שלך, תזדקק לבגדים נוחים אך ייתכן שלא תזדקק ללבוש אמון אמיתי. עם זאת, נעלי סניקרס תמיד טובות ואפשר למצוא אפילו אופנתיות המשמשות כנעלי הליכה.

סיור פעיל

אין דרך טובה ומהנה יותר להיכנס לאימונים כלשהם בזמן המילוט מאשר לשלב סיורים עם פעילות גופנית.

רכיבה על אופניים

למספר הולך וגדל של יעדים ברחבי העולם יש תוכניות לשיתוף אופניים שהמבקרים יכולים לנצל. אופניים הם דרך נהדרת לחקור עיר ולאפשר לרוכבים גישה לרחובות צדדיים ואזורים אחרים שרכבים גדולים יותר אינם יכולים להגיע אליהם. השתמש באופניים כדי לרכוב ברחבי העיר ולקבל תחושה של מקום. אתה יכול גם להסתמך על הדו-גלגלי הזה כעל התחבורה העיקרי שלך ולנסוע שלך כדי להוריד מיקומים שנמצאים ליד אתרים שאתה רוצה לבקר בהם.

ברוב המדינות במדינה יש גם מסלולי Rails to Trails שלוקחים רוכבים לאורך קווי רכבת משוחזרים ובאזור כפרי יפהפה. מסלולים אלה הם נופים מספיק כדי להיות האטרקציות שלהם, אבל הם יכולים גם להביא אותך מנקודה אחת לאחרת.

סיורי הליכה

במקום לערוך סיור באוטובוס או ברכב, נסו סיור רגלי. כמעט כל עיר ברחבי העולם מציעה מגוון סיורים רגליים בין אם אתם מעוניינים בהיסטוריה, תרבות, שתייה, אוכל או ארכיטקטורה. גב ‘לאנג, למשל, הייתה בסיור רגלי בבית קברות בניו אורלינס, בסיור אדריכלות מהלך בשיקגו ובזחילת פאבים מהלכים בלונדון.
אתה יכול גם להסתכל בספרי הדרכה או באתרי נסיעות לטיולי הליכה מוצעים, ולבחור אחד אחר לכל יום. אם אתה משחק לטיול ארוך יותר, שלב שניים או יותר ביום אחד.

הפעל את חבריך לטיול ביצירת סיור רגלי: כל אחד יכול לתת את חמשת המקומות הראשונים שלהם לבדוק, ותוכל לתכנן סיור המאפשר להגיע לכמה שיותר כאלה ביום אחד. גישה אחרת היא ליצור סדרת סיורים רגליים שבהם כל יום מוקדש לפגיעה באתרים שאדם אחד בוחר – כל אחד בטיול מקבל את היום שלו כשהוא אחראי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *