אם אתה צריך לנסוע בדרך אוויר, הנה איך להשיג את המטוס הבטוח ביותר עבור הכסף שלך

מטוסים, רכבות ומכוניות: בעידן COVID-19, שום צורה של תחבורה אינה מסוכנת, אך נסיעות אוויריות דואגות במיוחד עבור אמריקאים רבים. יש אפשרות לרכיבה פוטנציאלית לשדה התעופה, לעמוד בתור אבטחה ארוך, ולבלות זמן טוב מקובץ ומחכה ליד השער. וזה הכל עוד לפני שאתה דורך על המטוס.

חברות תעופה ברחבי העולם צפויות לסבול מהפסדי הכנסות של 314 מיליארד דולר עקב COVID-19; ב -7 באפריל, הנסיעות האוויריות ירדו ב -95% בהשוואה לאותו יום בשנת 2019. ומכיוון שעדיין מדווחים על אלפי מקרים חדשים בכל יום ברחבי הארץ, הגיוני שיותר ממחצית האמריקנים לא מצפים להמשיך חופשה עד 2021 ואילך, על פי נתוני סקר האריס.

מומחים מסכימים: ההגנות היעילות ביותר מפני COVID-19 הן הישארות בבית, לבישת מסכה, שטיפת ידיים תכופות, הימנעות מנגיעה בפנים ואמצעי הרחקה חברתית קפדניים. אך אם אינך יכול להימנע מהזמנת טיסה במהלך תקופה זו – למשל, לטיפול באדם אהוב (לאחר הסגר) או מעבר לאחר סיום חוזה השכירות – חשוב שיהיה לך מושג ברור לגבי אמצעי הבטיחות של כל חברת תעופה.

ריכזנו את המפרט של כל מדיניות ה- COVID-19 של חברת התעופה האמריקאית הגדולה – הכל בין אם המושבים האמצעיים חסומים למכירה, לבין ביטול שכר ביטול ושינוי בתשלום (עבור חברות תעופה רבות, ויתור על תשלומים מסתיים ב -30 ביוני). הנה כל מה שאתה צריך לדעת.
איך להשיג את המטוס הבטוח ביותר

סקירה מלאה של כל מדיניות הביטולים וההזמנות של חברות התעופה הגדולות, מדיניות המסכה, תהליכי העלייה למטוס והנחיות שירות המזון.

דלתא איירליינס

ביטולים והזמנות גמישות: דלתא מוותרת על דמי שינוי עבור טיסות שהוזמנו עד 30 ביוני.

מדיניות מסכה: חיפוי פנים נדרש לכל העובדים והנוסעים החל בצ’ק-אין.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: דלתא תארח את יכולת ההזמנות המוגבלת שלה עד לתאריך 30 בספטמבר, הכוללת כובע ישיבה של 60% בבקתה הראשית, דלתא קומפורט + ודלתא פרימיום בחר.

עלייה למטוס: דלתא יישמה הליכי הרחקה חברתית בתהליך העלייה למטוס.

שירות אוכל: חברת התעופה מעודדת את הנוסעים לארוז את האוכל בעצמם.

אמריקן איירליינס

ביטולים והזמנות גמישות: אמריקן איירליינס מוותרת על דמי שינוי עבור טיסות שהוזמנו עד לתאריך 30 ביוני – כל עוד תאריך הנסיעות הוא ב 30- בספטמבר או לפני כן. אותו הדבר לגבי ביטולים שמקבלים זיכוי נסיעות עתידי. בין אם תזמין מחדש או ביטל לקבלת אשראי עתידי, תאריך הטיסה החדש חייב להיות ב -31 בדצמבר או לפני כן.

מדיניות מסכות: אלא אם כן מישהו אוכל או שותה, חברת התעופה דורשת כיסוי פנים בכל עת, למעט “ילדים צעירים מאוד” או אנשים עם מצבים רפואיים מסוימים.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: השבוע חברת התעופה תחזור להזמין טיסות לתפוסה מלאה.

עלייה למטוס: אמריקן לא פרסמה מידע רשמי בדף העדכונים שלה לגבי שינויים בתהליך העלייה למטוס.

שירות אוכל: אמריקן מגבילה את שירות האוכל והשתייה בבקתה הראשית ומעודדת את המטיילים להביא חטיפים ומשקאות בעצמם.

חברת תעופה דרום מערב

ביטולים והזמנות גמישות: Southwest אינה גובה עמלות בגין שינויים או ביטולים, כך שהיא אינה חלק ממדיניות ה- COVID-19 של חברת התעופה. זכור שאם תזמין כרטיסים שאינם ניתנים להחזר (כרטיסי “Wanna Get Away” של Southwest), יהיה עליך לבטל את הנסיעה לפחות 10 דקות לפני הטיסה על מנת לקבל אשראי עתידי.

מדיניות מסכות: כיסוי פנים נדרש לאורחים ולעובדים הפונים ללקוח.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: מושבים אמצעיים חסומים מהרכישה עד 30 בספטמבר.

עלייה למטוס: לקוחות יעלו כעת בקבוצות של 10.

שירות מזון: השירות מושעה לטיסות הנמצאות פחות מ -250 מייל.

ג’טבלו

ביטולים והזמנות גמישות: JetBlue מוותרת על דמי שינוי ודמי ביטול עבור טיסות שהוזמנו לפני 30 ביוני.

מדיניות מסיכה: כיסוי פנים נדרש לכל חברי הצוות והנוסעים של JetBlue.

מושבים אמצעיים וקיבולת המטוס: עד 31 ביולי המושבים האמצעיים ייחסמו לרכישה במטוסים גדולים יותר (למטוסים קטנים יותר, מושבי מעבר). JetBlue גם מייעד “אזורי חיץ” סביב מושבי הקפיצה של צוות הטיסה.

עלייה למטוס: רוב הנוסעים יעלו כך שגב המטוס יתמלא תחילה.

שירות אוכל: JetBlue הגבילה את שירות המזון והמשקאות שלה; נוסעי התא הראשי (או הליבה) יקבלו “שקית חטיפים ומשקאות אטומים מראש”, ולקוחות פרימיום (הצעת המנטה של ​​
JetBlue) יקבלו כוסות משקאות חד פעמיות וארוחות ארוזות מראש.

מטוסי ALASKA

ביטולים והזמנות גמישות: אלסקה איירליינס מוותרת על דמי שינוי וביטול עבור טיסות שנרכשו לפני 30 ביוני.

מדיניות מסכות: אלסקה איירליינס מחייבת את כל העובדים, כמו גם מטיילים מגיל 12 ומעלה, ללבוש מסכות (בעלי פטורה ומוגבלות רפואית מסוימים פטורים).

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: חברת התעופה חסמה את מבחר המושבים האמצעיים ומתכננת לא להזמין טיסות לתפוסה מלאה (אם כי במקרים מסוימים, כמו למשל אירוח של אורחים בטיסה מבוטלת, חברת התעופה מציינת כי לא ניתן להבטיח מקום נוסף).

עלייה למטוס: המטיילים יעלו בקבוצות קטנות יותר, החל מאחור המטוס.

שירות מזון: חברת התעופה צמצמה את השירות ומעודדת את הנוסעים להביא אוכל ומים משלהם.

קווי טיסה חזיתיים

ביטולים והזמנות גמישות: בטיסות שהוזמנו בין 10 במרץ ל -15 באפריל, פרונטייר מציעה שינוי חד פעמי ללא תשלום, אך על הטיסה החדשה להסתיים עד 12 בספטמבר (תנאים נוספים כאן).

מדיניות מסכה: חיפוי פנים נדרש לעובדים ולנוסעים.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: יש מושבים אמצעיים חסומים, אך לא כולם. בדוק אם יש טיסות בודדות.

עלייה למטוס: Frontier יטען את הנוסעים מאחור המטוס תחילה כדי למזער את המגע בין שורות לעוברים ושבים.

שירות אוכל: חברת התעופה אינה מציעה שירות מזון ומשקאות חינם.

מטוסי רוח

ביטולים והזמנות גמישות: נוסעים שמזמינים טיסה עד 30 ביוני יכולים לשנות או לבטל טיסה ללא עמלות, אם כי עבור האחרונה, האורחים יקבלו זיכוי נסיעות של חברת התעופה ספיריט איירליינס ולא החזר.

מדיניות מסכות: חברת התעופה דורשת כיסוי פנים לכל הנוסעים למעט ילדים מגיל שנתיים ומטה (כמו גם ילדים שאינם מסוגלים לשמור על פניהם).

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: חברת התעופה ספיריט מדווחת כי לא חוסמת את רכישת המושבים האמצעיים. בנוגע לקיבולת המטוס, מרכז המידע של חברת התעופה אמר את הדברים הבאים: “אנו נמשיך לתמוך באמצעי הרחקה חברתיים במידת האפשר, אך שימו לב שחלק מהטיסות עשויות להיות מלאות יותר מאחרות.”

עלייה למטוס: מטיילים יכולים לחכות לעלות אחרון אם הם רוצים, אך ספיריט לא דיווחה על שינויים אחרים בתהליך העלייה למטוס.

שירות אוכל: Spirit אינו מציע אוכל או משקאות בחינם.

יונייטד – איירליינס

ביטולים והזמנות גמישות: יונייטד מוותרת על דמי שינוי בטיסות שהוזמנו לפני 30 ביוני; אם תזמין טיסה לאחר תאריך זה, סביר להניח שיונייטד תגבה דמי שינוי.

מדיניות מסכות: על כל המטיילים ללבוש כיסוי פנים במהלך הטיסה אלא אם כן הם אוכלים או שותים, אם כי “מטיילים מסוימים” פטורים.

מושבים אמצעיים וקיבולת המטוס: חברת התעופה מתכננת להתאים את בחירת המושבים כך שתשאיר מושבים ריקים בין הנוסעים במידת האפשר; בטיסות מלאות יותר, על פי הדיווחים הנוסעים יכולים לשנות את הטיסה בחינם או לבחור במקום זיכוי נסיעות.

עלייה למטוס: יונייטד מתכננת לעלות לאנשים בקבוצות קטנות יותר, ורוב המטיילים נכנסים מאחור המטוס.

שירות אוכל: בטיסות פנים שמשך שעתיים ו -20 דקות ומעלה, יונייטד תחלק שקיות חטיפים לכל נוסע שכל אחת מהן כוללת מגבון מחטא אחד, בקבוקי מים, סטרופוופל ובייגלה.

טיסות אלגנטיות

ביטולים והזמנות גמישות: הנוסעים יכולים לשנות כל טיסה לטיסות אלג’יינט אחרות בחינם, על פי מדיניות ה- COVID-19 של חברת התעופה. אם תבטל את הטיסה שלך, תקבל זיכוי מלא בצורת שובר נסיעות Allegiant טוב למשך שנתיים מיום הזמנתך הראשונה.

מדיניות מסכות: לאחרונה התחילה Allegiant לדרוש מכל הנוסעים ללבוש כיסויי פנים בכל שלבי הנסיעה. במהלך השבועות הקרובים, Allegiant מתכננת להתחיל לספק לכל נוסע מסיכת פנים חד פעמית, כפפות ושני מגבונים מחטאים.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: על פי הדיווחים Allegiant לא תחסום רכישת מושבים או ינקוט באמצעים ספציפיים להגבלת הקיבולת, אם כי על פי חברת התעופה, “הלקוחות מוזמנים שלא להזמין את המושב האמצעי.”

עלייה למטוס: חברת התעופה מעודדת התרחקות חברתית במהלך העלייה למטוס.

שירות אוכל: מזון ומשקאות המוצעים בטיסה נארזים מראש ואטומים.

מטוסי הוואיי

ביטולים והזמנות גמישות: עבור כרטיסים שנרכשו לפני 1 במרץ עם תאריכי נסיעה בין התאריכים 1 במרץ ל -30 בספטמבר, לא יחולו דמי שינוי בהזמנות מחדש כל עוד הטיסה החדשה תתקיים ביום 31 במאי 2022 או לפני כן. בכרטיסים שנרכשו לפני 30 ביוני. , הוואי תוותר על עמלות בגין שינויים שבוצעו תוך שנתיים מההזמנה המקורית.

מדיניות מסכות: הוואי איירליינס מחייבת את המטיילים ללבוש מסכה או כיסוי פנים, אם כי ילדים צעירים או אורחים עם מצב רפואי או מוגבלות המונעים את השימוש במסכה פטורים.

מושבים אמצעיים ויכולת מטוס: מושבים אמצעיים חסומים כעת לרכישה.

עלייה למטוס: נוסעים שישבו בבקתה הראשית יעלו מאחור המטוס בקבוצות נפרדות, וכעת מושבים אמצעיים חסומים לרכישה.

שירות אוכל: חברת התעופה מעודדת את האורחים להביא אוכל משלהם על סיפונה, אם כי ניתן להשיג משקאות משומרים ובקבוקים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *